בס״ד
אורי עמר - עורך דין ומגשר

עורך דין צוואות בירושלים

עורך דין צוואות בירושלים

עורך דין צוואות בירושלים מתעסק בכל הקשור לצוואות וירושות. נכון, כולנו יודעים מהי צוואה, אך לא כולנו מודעים לדקויות המשפטיות ולבעיות הרבות שעלולות להתעורר בעקבות צוואות או סביב נושאי הירושה. החוק אמנם מכיר בצוואה בכתב, אך בכל זאת רגע לפני שאתם לוקחים דף ועט, כדאי לפנות אל עו“ד צוואה בירושלים.

עורך דין צוואות בירושלים

עוד צוואות בירושלים

יש הרבה דברים שאפשר להגיד בנושאים של צוואות וירושות, אך אם ננסה להפשיט את הדברים – עו“ד צוואות בירושלים מתעסק בדברים הבאים:

עריכת צוואה – עריכת המסמך המשפטי המגדיר כיצד יחולק העיזבון. את המסמך יש לערוך על פי רצון המצווה, תוך כדי מתן פתרונות גם לצרכים הזוגיים. 
לא תמיד אנשים מודעים לכל המשמעויות המשפטיות, ואינם יכולים לראות בעיות העשויות להתגלות בעתיד. עו“ד לענייני צוואות ידאג להסביר למצווה (או בני הזוג המצווים), את כל ההשלכות וגם לדון איתם על אפשרויות של צוואה הדדית.

הצוואה צריכה לענות על הצרכים של המצווה, אך גם לעמוד בדרישות החוק. יש להקפיד על פרטים רבים, כמו לשון הציווי. גם פרטים טכניים חשובים, למשל יש לזהות בבירור את היורשים ולהקפיד על שפה משפטית שאינה משתמעת לשני פנים. כל בעיית ניסוח עלולה לפתוח את הדלת לבעיות משפטיות בעתיד. וכמובן ישנם את אלו המחפשים צוואה לפי ההלכה.

הגנה על צוואה – נושא עריכת הצוואה קשור באופן ישיר לנושא של הגנה על צוואה. מתוך התבוננות על מקרים שהפכו לסכסוכי ירושה הנידונים בבית המשפט, אנו יכולים לומר כי ישנם המון מקרים בהם מוגשות התנגדויות לצוואה בנימוקים שונים.

לעתים עולה חשד כי משהו לא היה תקין, ואכן היו מקרים בהם בתי משפט ביטלו צוואות. למשל אם התגלו ראיות כי צוואה זויפה, או צוואה שנערכה תחת איומים. אלו הם כמובן מצבי קיצון, אך התנגדויות לצוואה יכולות לבוא גם על סמך טענות כי המנוח לא היה כשיר משפטית בעת עריכת הצוואה בשל מצבו הבריאותי או תחת השפעה בלתי הוגנת של מישהו. וזהו בהחלט תרחיש שכיח.

מסיבות אלו, אחת המשימות של עו"ד צוואה בירושלים היא לנקוט בכל הפעולות על מנת לחזק את מהימנותה של הצוואה. עורך הדין ינחה את את המצווה על הפעולות שיש לנקוט על מנת לחזק את מהימנותה של הצוואה. זה יכול לבוא לידי ביטוי גם בתוכן וניסוח, כמו גם בהקפדה על עדים והליך מסודר ודרכים רבות נוספות. ובמידה וישנו חשש כי מצבו הבריאותי של המצווה יעמיד בספק את כשירותו המשפטית, ניתן לפנות מראש אל רופא פסיכוגריאטר למשל, על מנת לקבל חוות דעת רפואית.

עוד צוואה בירושלים

עו"ד צוואות בירושלים

שירות נוסף של עורך דין צוואות בירושלים הוא הגשת התנגדות לצואה. עד עכשיו דיברנו על נושא הצוואה מתוך נקודת המבט של המצווה והרצון שלו להבטיח כי צוואתו תתקיים. אך מנגד, ישנם גם מקרים בהם בעלי עניין מזהים כשלים בצוואה, ומגישים התנגדות. גם במקרים אלו ישנו צורך בייצוג משפטי.

ישנם טיעונים שונים שניתן להביא בפני המשפט, כמו למשל חשש להשפעה בלתי הוגנת ומעורבות בעריכת הצוואה. לצערנו הרב ישנם מקרים בהם קשישים נוצלו על ידי מטפלים או אנשים שהיו תלויים בהם, והם תומרנו לעריכת צוואה המיטיבה עם אותו גורם.

אם אתם היורשים חוששים שישנו משהו לא תקין בצוואה, ניתן לעתור לבית המשפט. פנו אל עו"ד צוואות בירושלים לצורך ייעוץ אישי.

עו"ד צוואה בירושלים

עורך דין צוואות בירושלים

בגדול אלו הם תחומי התעסקות מרכזיים של עורך דין צוואות בירושלים, אך ישנה סוגיה אחרת שעליה לא דיברנו והיא חשובה לא פחות. לא ניתן לדבר על הנושא של סכסוכי ירושה ללא אזכור הליכי גישור.

נכון, ניתן לפנות לבית המשפט ולנהל מאבק משפטי. ובית המשפט יפסוק לפי חוק וראיות. אך סכסוכי ירושה הם מעל הכל סכסוכים בתוך המשפחה והם עלולים לגרום לקרע משפחתי. הכרעה של בית המשפט לא תרפא את הקרע המשפחתי, להפך. הכרעתו של בית המשפט יכולה להותיר את אחד הצדדים כועס וממורמר.

לכן אנו מציעים פתרון אחר, וזהו גם היתרון של עורך דין ומגשר אורי עמר, פתרון של גישור בסכסוכי ירושה.

הליכי גישור הם דבר מקובל מאוד בימינו. הם מאפשרים להגיע לפתרונות יצירתיים ומהירים. והם גם חוסכים עלויות של ניהול הליכים משפטיים. ובהקשר של סכסוכי ירושה בין אחים, הם מאפשרים לאחות את הקרע המשפחתי.

אלו הן בדיוק הסיבות שהביאו את עו"ד צוואות בירושלים אורי עמר להקים את מרכז הגישור שיח. מלבד השירותים המשפטיים של משרדינו, ההתמחות שלנו היא הליכי גישור. אנו עושים זאת בסכסוכי ירושה, כמו גם גישור גירושין, גישור בסכסוכים אזרחיים ועוד.

עו"ד צוואה בירושלים -גם בפייסבוק

עורך דין צוואות בירושלים |  עו"ד צוואה בירושלים | עו"ד צוואות בירושלים

השינוי מתחיל כאן!
ליווי מקצועי ורגיש לכל סוגי ההסכמים במשפחה
הסכמי ממון, גירושין, צוואות, יפוי כח מתמשך ועוד

מגיעה לכם שיחת יעוץ ראשוני ללא עלות

×
דילוג לתוכן