בס״ד
אורי עמר - עורך דין ומגשר

עורך דין להסכם גירושין

עוד הסכם גירושין ברעננה

עורך דין להסכם גירושין הוא צורך הכרחי של כל זוג אשר מחליט לסיים את הקשר הזוגי. אך כאשר מחפשים עו“ד הסכם גירושין, חשוב לזכור כי לא כל זוג מסיים את הגירושין תחת אותן הנסיבות.

ישנם זוגות המתקוטטים בבתי המשפט, ובוחרים בהליך ארוך וקשה. הליך גירושין המותיר צלקות רגשיות על הילדים וגם על ההורים. וכאשר כל אחד מבני הזוג מנסה לדרוס את השני בבית המשפט, זה גורם לכל אחד מהצדדים להוציא סכומים גדולים על עורכי דין גירושין. אך האם קיימת אלטרנטיבה?

בוודאי שקיימת אלטרנטיבה ! ניתן להתגרש בהסכמה. עו“ד הסכם גירושין ברעננה, אורי עמר, יכול לסייע לבני הזוג לערוך הסכם גירושין בהסכמה, הליך מהיר יותר, זול יותר וגם בריא יותר עבור הילדים שבאופן טבעי נפגעים מהליך הגירושין.

עורך דין להסכם גירושין

עורך דין להסכם גירושין

כאשר זוג בוחר להתגרש, דבר שמתרחש הרבה בימינו, ישנן החלטות שונות שצריך לקבל, ואולי המילה המתאימה יותר היא מחלוקות שבהן צריך להכריע.

אנו מדברים על הסוגיות הקשורות לחלוקת הרכוש המשותף של בני הזוג, ובמידה וישנם ילדים קטינים ישנן גם סוגיות של הסדרי המשמורת ודמי המזונות.

וכמובן ישנן סוגיות נוספות הקשורות לחינוך הילדים ועוד.

הערה : אם בני הזוג ערכו הסכם ממון לפני הנישואין, הדבר מסייע לפשט את הליך הגירושין. זאת מכיוון שההסכם הממון כבר הגדיר את כל ההיבט הממוני של פירוק הקשר הזוגי.

בני הזוג המבקשים להתגרש צריכים לקבל החלטה, האם הם יכולים לקבל את ההחלטות הנכונות בעצמן, או האם ירצו לגלגל זאת לבית המשפט. במידה והעניינים יתנהלו בבית המשפט יפתח הליך משפטי ארוך ויקר. בית המשפט שוקל את טובת הילדים, אך קשה להגיד כי החלטת בית המשפט תהיה אופטימלית. ולמען האמת, עצם העובדה כי הסוגיה תתנהל בבית המשפט כבר אינה לטובתם של הילדים.

האפשרות השנייה היא לקבל את ההחלטות בעצמכם, ולנסח אותן בחוזה משפטי – כלומר הסכם גירושין בהסכמה. עו"ד הסכם גירושין יערוך עבורכם את ההסכם, ויציג אותו לבית המשפט על מנת לתת לו תוקף של פסק דין.

היתרון של הסכם גירושין בהסכמה הוא המהירות שבה ניתן לסיים את הסיפור ולהתחיל פרק חדש בחיים, כמו גם העלויות הנמוכות יותר. ומעל הכל השגת פתרון בדרכי נועם, פתרון המצמצם את הפגיעה הנפשית בילדים.

בכל אחד מהמקרים תזדקקו לשירותיו המשפטיים של עורך דין גירושין, אך ניתן לראות בבירור איזה הליך עדיף.

עוד הסכם גירושין

עו"ד הסכם גירושין

אך האם זה באמת ריאלי לצפות כי בני הזוג יוכלו לסכם את כל פרטי הגירושין לבדם, זאת בהתחשב במצב היחסים הרעוע בין בני הזוג?

אנו בהחלט רואים מקרים של גירושין המלאים באמוציות ורגשות סוערים, ולפעמים זה קשה לשבת לבד ולקבל את ההחלטות. אך זהו בדיוק היתרון של עורך דין גישור אורי עמר.

עורך דין להסכם גירושין אורי עמר מביא אל תוך עבודתו את הניסיון העשיר שלו בתור מגשר. והוא מציע לבני הזוג הליך גישור לגירושין. בני הזוג לא יצטרכו לשבת לבדם, הם יסכמו את הדברים באמצעות סדרת פגישות עם מגשר.

במסגרת ההליך, כל אחד מהצדדים ייפגש בנפרד עם המגשר על מנת להבין את הציפיות ואת הצרכים של כל אחד. המגשר הוא אינו צד בעניין, וכל תפקידו הוא לסייע לשני הצדדים לגבש הסכמות.

חשוב מאוד להדגיש את ההבדלים בין גישור גירושין לבין הליך משפטי  – בבית המשפט השופטים הם אלו הקובעים, ושני הצדדים צריכים לקבל את פסיקת השופט. ואילו בגישור הפתרון מגיע מבני הזוג, ושני הצדדים חייבים להסכים לו. המגשר אינו יכול לכפות על הצדדים לקבל את ההסכם.

למרות כי הרגשות סוערים ברגעים אלו, אנו מאמינים כי על בני הזוג לנקוט בגישה אחראית ולראות בעין פקוחה את היתרונות של הליך הגישור על פני ההליכים המשפטיים הרגילים.

עו"ד הסכם גירושין ברעננה

עוד הסכם גירושין ברעננה

עורכי דין גירושין יש הרבה, אך הגישה המיוחדת והניסיון של עורך דין להסכם גירושין אורי עמר עושים את ההבדל.

הניסיון של עורך הדין עמר הביא אותו לראות את הדברים בצורה אחרת. לאחר שראה את חסרונות ההליך המשפטי, בחר בגישה המחפשת למקסם את התועלת של שני הצדדים, במקום גישה השואפת רק לנצח ולהכריע בבית המשפט. ולצורך כך הקים את מרכז הגישור ”שיח“, באמצעותו הוא מעניק את כל מעטפת השירותים הנדרשים – מגישור, ועד עריכת הסכם גירושין.

מרכז הגישור זכה להצלחה גדולה, גם בקרב הציבור החילוני וגם בקרב הציבור המחפש גישור גירושין לחרדים. כאן כולם יכולים לקבל יחס אישי וליהנות מהליך נעים, נוח, יעיל ומקצועי.

משרדינו מתעסק במגוון נושאים הכוללים גישור בסכסוכים אזרחיים, הסכמי ממון בין בני זוג, ייפוי כוח מתמשך וענייני צוואות וירושות.

שיח מרכז גישור  בפייסבוק

עורך דין להסכם גירושין עו"ד הסכם גירושין עו"ד הסכם גירושין ברעננה

השינוי מתחיל כאן!
ליווי מקצועי ורגיש לכל סוגי ההסכמים במשפחה
הסכמי ממון, גירושין, צוואות, יפוי כח מתמשך ועוד

מגיעה לכם שיחת יעוץ ראשוני ללא עלות

×
דילוג לתוכן